Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
MERSİN ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BÖLÜMLER
    • LABORATUVAR
    • İNSPEKTÖR
    • FÜMİGASYON
    • EĞİTİM
    • ISPM-15
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GENEL BİLGİLER
    • BANKA BİLGİLERİ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
  • LABORATUVARLAR
    ENTOMOLOJİ
    NEMATOLOJİ
    BAKTERİYOLOJİ
    VİROLOJİ
    MİKOLOJİ
    GDO
  • E-HİZMETLER
    E-KARANTİNA
    BSS DOĞRULAMA SİSTEMİ
    MEBR UYGULAMA TAKİBİ
    ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ EVRAK DOĞRULAMA
    ÜCRETLENDİRME VE DÖNER SERMAYE (KURUM İÇİ)
    ÜCRETLENDİRME VE DÖNER SERMAYE (KURUM DIŞI)
    TEK PENCERE PORTAL SİSTEMİ
    KURUMSAL E-POSTA
    ONLİNE ÖDEME - TEMSİLCİLER (SANAL POS)
    ONLİNE ÖDEME - GERÇEK/TÜZEL KİŞİ FİRMALAR (SANAL POS)
  • FAALİYETLER
    İTHALAT
    İHRACAT
    TRANSİT
    YENİDEN İHRACAT (RE-EXPORT)
    ISIL İŞLEM (ISPM-15)
    EGİTİM
    • RUSYA FEDERASYONU DANIŞMAN EĞİTİMİ
    FUMİGASYON
  • YAYINLAR
    MEVZUAT
    • TEBLİĞLER
    • KANUNLAR
    • YÖNETMELİKLER
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksMersin Zirai Karantina Müdürlüğü > Link

Müşteri Memnuniyeti

TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yetkinliği için Genel Gereklilikler" standardına göre hazırlanan "MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ" ve “MÜŞTERİ ŞİKAYET VE ÖNERİ FORMU" hizmetlerimizin değerlendirilmesi için sunulmaktadır.
Doldurmuş olduğunuz anketi e-posta ile mersin.zkm@tarimorman.gov.tr ye veya iletişim bilgilerimizde yer alan kurum adresimize posta ile göndermenizi rica olunur. İsimsiz ve imzasız şikâyetler işleme alınmayacaktır.



Şikayet İş Akışı

'nı indirmek için tıklayınız.


Müşteri Memnuniyet Anketi

'ni indirm​ek için tıklayınız.

Müşteri Şikayet ve Öneri Talep Formu​'nu indirmek için tıklayınız.


​

​Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü'ne iletilen şikayetler, şikayeti alan kişi tarafından ‘ŞİKAYET DEĞERLENDİRME FORMU’ doldurularak kayıt altına alınır. Müşterinin iletişim bilgileri kullanılarak şikayetin ele alındığına dair e-posta/resmi yazı vb. ile bilgi verilir. Şikayet şikayete konu olmayan bölümlerden seçilen personel ve Laboratuvar yönetimi tarafından değerlendirilir. Öncelikle şikayetin Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü’nün faaliyet alanı içerisinde olup olmadığı belirlenir. Faaliyet alanı içerisinde değilse şikayet kapatılır ve resmi yazı ile müşteriye bilgi verilir. Şikayet faaliyet alanı içerisinde ise, şikayetin giderilmesi için yapılacak faaliyetin belirlenebilmesi amacıyla sebep analizi yapılır. Muhtemel hata kaynakları ve sebepleri göz önünde bulundurularak çözüm belirlenir ve ‘ŞİKAYET DEĞERLENDİRME FORMU’na kaydedilir. Şikayet konusu düzeltici faaliyet yapılmasını gerektiriyorsa ‘UYGUN OLMAYAN İŞİN KONTROLÜ VE DÜZELTİCİ FAALİYET PROSEDÜRÜ’ doğrultusunda ‘DÜZELTİCİ FAALİYET FORMU’ doldurulur ve işlemler başlatılır. Faaliyet tamamlandığında İlgili Bölüm Sorumlusu ve Müdür Yardımcısı tarafından faaliyetin etkinliği değerlendirilir. Değerlendirme sonucu, yapılan faaliyetin şikayetin giderilmesi yönünde yeterli olduğuna karar verilirse Müdür onayı ile şikayet kapatılır. Sonuç ile ilgili olarak resmi yazı ile müşteriye bilgi verilir. Müşteri ile Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü​ arasında ortaya çıkabilecek sorunlarla ilgili hukuki durumlarda Genel Hukuk Kuralları uygulanır. Bakanlık Hukuk Müşavirliği aracılığıyla hukuki işlemler yürütülür.​



İLETİŞİM

    Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü
  • Adres : Gazi Mahallesi 1302. Sokak No: 1 Yenişehir / Mersin

  • Telefon : 0 324 328 0373 - 0 324 328 1065 - 0 324 327 5438

  • Faks : 0 324 326 45 49

  • E-Posta : mersin.zkm@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

  • PTT MÜŞTERİ NO: 800743176

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI