Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ŞIRNAK ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BÖLÜMLER
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
    HAKKIMIZDA
    AMACIMIZ
    PERSONEL
  • LABORATUVARLAR
  • E-HİZMETLER
  • FAALİYETLER
    ÇALIŞMALARIMIZ
    • LABORATUVAR
    • İNSPEKTÖR
    • FÜMİGASYON
    • EĞİTİM
    • ISPM-15
    İTHALAT
    • İTHALAT YASAKLARI
    • ÖN İZİN ŞARTI OLAN BİTKİLER
    • YOLCU BERABERİ
    • TÜKETİM MATERYALLERİ
    • ÜRETİM MATERYALLERİ
    • SAP, SAMAN VE OT İTHALATI
    • TOMRUK KERESTE
    • GEÇİCİ BOŞALTMA
    İHRACAT
    • İHRACAT İADESİ
    • ÖN İZİN ŞARTI OLAN BİTKİLER
    • İHRACAT YASAKLARI
  • YAYINLAR
    MEVZUAT
    • TEBLİĞLER
    • KANUNLAR
    • YÖNETMELİKLER
    GENEL BİLGİLER
    • PROGRAM İNDİR
    • ÖRNEK FORMLAR
    • GEREKLİ BELGELER
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksŞırnak Zirai Karantina Müdürlüğü > Menu

Kalite Politikamız

Kalite Politikası & Etik

Şırnak Zirai Karantina Müdürlüğü

Kalite Politikası

  • Bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek tarafsız, verimli, güvenilir, şeffaf ve izlenebilir hizmet sunmak;
  • Dış ticaret konusunda faaliyet gösteren ve görev tanımımız kapsamında olan konularda ilimiz ve bölgemizde faaliyet gösteren kişi ve kuruluşları teşvik etmek ve bilinçlendirmek;
  • Özverili, çalışkan, dürüst ve konusunda uzman personelimizle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak;
  • ilgili mevzuat ve kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak tüm iş ve işlemlerimizde sürekli iyileştirmeyi sağlamak kalite politikamızdır.

     Faaliyetlere Yönelik Etik Davranış Kuralları
     
  • Çalışmalarda hukuk kuralları ve mevzuata uyum esastır.
  • Hizmet alanlar arasında ayrımcılık (cinsiyet, dil, din, ırk, mezhep, firma vb.) yapılmaz.
  • Kurumumuzda yetki, sorumluluk, görev tanımları ve iş dağılımları net bir şekilde tanımlanmıştır, açık bir biçimde yazılıdır ve tutarlıdır.
  • Kurumumuzdaki faaliyetlerde süreklilik ve güncellik esastır.
  • Hizmet alanlarla ilişkilerimizde sevgi, saygı ve nezaket kurallarına uyum esasına göre çalışılır.
  • Herkesin özel hayatına ve kişisel tercihlerine saygı duyulur.
  • Yapılan çalışmalarla ilgili raporlamalar zamanında, doğru ve güvenilir bir biçimde yapılır.
  • Kurumumuzdaki herkes her an hesap verebilecek şekilde çalışır.
  • Yetki ve sorumluluklar kişisel menfaatler için değil, ülkemiz menfaatleri doğrultusunda kullanılır.
  • Kişisel bilgilerde, özellikle müşteriye ait bilgilerde gizlilik esastır ve bu bilgiler üçüncü taraflarla paylaşılmaz.
  • Ast-üst ilişkilerinde sevgi-saygı esastır.

     Yönetime Yönelik Etik Davranış Kuralları
     
  • Yönetim, ŞZKM personeline, kurumsal kültürün geliştirilmesi konusunda örnek olur.
  • ŞZKM tüm paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
  • Yönetimde tarafsızlık ilkesi ve adil yaklaşım esastır.
  • Kararların tarafsız ve bağımsız alınması sağlanır.
  • Faaliyetlerde ve kararlarda katılımcı bir yaklaşım izlenir.
  • Çıkar çatışmaları, kişisel ve özel menfaatler önlenir.
  • Emek ve bilgi sahibinin haklarına saygı duyulur.
  • Başarılı çalışmalar takdir edilir.
  • Yöneticiler personele yaptıkları işlerde destek verir ve sorumluluğunu paylaşır.
  • Faaliyetlere ve hizmetlere katkı sağlamayan personele ilişkin her türlü yapıcı önlem alınır.
  • Meslek taassuplarına zemin hazırlanmaz ve meslek taassubu yapılmaz.

    Çalışanlara Yönelik Etik Davranış Kuralları
     
  • Personel kendi sorumluluklarını bilir ve gereğini zamanında hakkıyla yerine getirir.
  • Mesai kavramına azami özen gösterilir.
  • Çalışanlar arasındaki ilişkilerde iyi niyet esastır.
  • Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerine güvenir.
  • Çalışanlar birbirleriyle işbirliğine ve bilgi paylaşımına açıktır.
  • Her kademedeki çalışanın düşüncelerinin ve sorunlarının rahatça söylenebildiği ve dikkate alındığı bir ortam vardır.
  • Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerini sonuna kadar dinler.
  • Çalışanlar hiyerarşik kademeleri izleyerek gerektiğinde en üst kademe ile iletişim kurabilir.
  • Çalışanlara önyargılı yaklaşılmaz ve kendini gösterebilme fırsatı verilir.
  • Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
  • Çalışanların eşit şartlarda kişisel/mesleki gelişimi ve eğitimi sağlanır.
  • Kariyer gelişiminde ve terfilerde liyakata uyum esastır.
  • Motivasyon artırıcı çalışmalar yapılır.
  • Çalışanların performansı ödüllendirilir.
  • Çalışanlar kişisel çıkarları için diğer çalışanların zarar göreceği davranışlarda bulunmazlar.
  • Personele kurum için değerli ve önemli olduğu hissettirilir.
  • Personel sunulan imkanlardan adil bir şekilde yararlandırılır.
  • Personelin sağlığının fizyolojik ve psikolojik olarak olumsuz etkilenmemesi sağlanır.
  • Çalışanlara yönelik sosyal etkinliklere önem verilir.
  • Personel, görev saygınlığını olumsuz etkileyen tavır, davranış ve görüntüden kaçınır.
  • Ekip çalışmaları teşvik edilir.
  • Kamu görevlilerinin hediye almaması, kamu görevlisine hediye verilmemesi ve görev sebebiyle çıkar sağlanmaması temel ilkedir.

İLETİŞİM

    Şırnak Zirai Karantina Müdürlüğü
  • Adres : Yenişehir Mahallesi 8.cadde No:77Silopi / ŞIRNAK

  • Telefon : 0 486 5186642

  • Faks : 0 486 5186643

  • E-Posta : sirnak.zkm@tarimorman.gov.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI