ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
HATAY ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMUMUZ
    • MÜDÜR
    • MÜDÜR YARDIMCISI
    • AMACI
    • MİSYONU & VİZYONU
    • HAKKIMIZDA
    • KALİTE POLİTİKASI & ETİK
    • HİZMET STANDARTLARI
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
    • PERSONEL
  • İHRACAAT
    • İHRACAT ÜRETİM MATERYALLERİ
    • İHRACAT TÜKETİM MATERYALLERİ
    • İHRACAT İADESİ
    • YENİDEN İHRACAT (RE-EXPORT)
    • ÖN İZİNLER VE YASAKLAR
    • İHRACAT TAZE MEYVE-SEBZE VE KURU ÜRÜNLER
  • İTHALAT
    • İTHALAT ÜRETİM MATERYALLERİ
    • İTHALAT TÜKETİM MATERYALLERİ
    • İTHALAT SAP-SAMAN VE OT
    • İTHALAT TOMRUK KERESTE
    • İTHALAT ÖN İZİNLER-YASAKLAR
    • SEVKİYAT BİLDİRİM FORMU
  • TRANSİT
    • TRANSİT GEÇİŞ
    • TRANSİT TİCARET
    • YASAKLAR
  • DİGER FAALİYETLERİMİZ
    • EĞİTİM
    • FÜMİGASYON
    • ISIL İŞLEM
    • DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
  • BİTKİ KARANTİNASI MEVZUATI
    • RUSYA FEDERSAYONU İHRACAT MEVZUATI
    • TEBLİĞLER
    • KANUNLAR
    • YÖNETMELİKLER
    • BİTKİ BİTKİSEL ÜRÜNLER SINIR KONTROL
    • TALİMATLAR
  • İBAN NUMARAMIZ
  • TARIM BİLGİ SİSTEMİ (GİRİŞ)
  • DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ 2022 YILI BİRİM FİYAT LİSTESİ
  • HATAY İLİNDE FAALİYET GÖSTEREN RUHSATLI FUMİGASYON FİRMALARI
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksHatay Zirai Karantina Müdürlüğü > Menu

Kalite Politikası & Etik

​

Kalite Politikası


  • Bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek tarafsız, verimli, güvenilir, şeffaf ve izlenebilir hizmet sunmak;
  • Dış ticaret konusunda faaliyet gösteren ve görev tanımımız kapsamında olan konularda ilimiz ve bölgemizde faaliyet gösteren kişi ve kuruluşları teşvik etmek ve bilinçlendirmek;
  • Özverili, çalışkan, dürüst ve konusunda uzman personelimizle vatandaş memnuniyeti odaklı çalışmak;
  • ilgili mevzuat ve kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak tüm iş ve işlemlerimizde sürekli iyileştirmeyi sağlamak kalite politikamızdır.


Faaliyetlere Yönelik Etik Davranış Kuralları 

  • Çalışmalarda hukuk kuralları ve mevzuata uyum esastır.
  • Hizmet alanları arasında ayrımcılık (cinsiyet, dil, din, ırk, mezhep, firma vb.) yapılmaz.
  • Kurumumuzda yetki, sorumluluk, görev tanımları ve iş dağılımları net bir şekilde tanımlanmıştır, açık bir biçimde yazılıdır ve tutarlıdır.
  • Kurumumuzdaki faaliyetlerde süreklilik ve güncellik esastır.
  • Hizmet alanlarla ilişkilerimizde sevgi, saygı ve nezaket kurallarına uyum esasına göre çalışılır.
  • Herkesin özel hayatına ve kişisel tercihlerine saygı duyulur.
  • Yapılan çalışmalarla ilgili raporlamalar zamanında, doğru ve güvenilir bir biçimde yapılır.
  • Kurumumuzdaki herkes her an hesap verebilecek şekilde çalışır.
  • Yetki ve sorumluluklar kişisel menfaatler için değil, ülkemiz menfaatleri doğrultusunda kullanılır.
  • Kişisel bilgilerde, özellikle vatandaşa ait bilgilerde gizlilik esastır ve bu bilgiler üçüncü taraflarla paylaşılmaz.
  • Ast-üst ilişkilerinde sevgi-saygı esastır.

Yönetime Yönelik Etik Davranış Kuralları 

  • Yönetim, HZKM personeline, kurumsal kültürün geliştirilmesi konusunda örnek olur.
  • HZKM tüm paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
  • Yönetimde tarafsızlık ilkesi ve adil yaklaşım esastır.
  • Kararların tarafsız ve bağımsız alınması sağlanır.
  • Faaliyetlerde ve kararlarda katılımcı bir yaklaşım izlenir.
  • Çıkar çatışmaları, kişisel ve özel menfaatler önlenir.
  • Emek ve bilgi sahibinin haklarına saygı duyulur.
  • Başarılı çalışmalar takdir edilir.
  • Yöneticiler, personele yaptıkları işlerde destek verir ve sorumluluğunu paylaşır.
  • Faaliyetlere ve hizmetlere katkı sağlamayan personele ilişkin her türlü yapıcı önlem alınır.
  • Meslek taassuplarına zemin hazırlanmaz ve meslek taassubu yapılmaz.


Çalışanlara Yönelik Etik Davranış Kuralları

  • Personel kendi sorumluluklarını bilir ve gereğini zamanında hakkıyla yerine getirir.
  • Mesai kavramına azami özen gösterilir.
  • Çalışanlar arasındaki ilişkilerde iyi niyet esastır.
  • Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerine güvenir.
  • Çalışanlar birbirleriyle işbirliğine ve bilgi paylaşımına açıktır.
  • Her kademedeki çalışanın düşüncelerinin ve sorunlarının rahatça söylenebildiği ve dikkate alındığı bir ortam vardır.
  • Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerini sonuna kadar dinler.
  • Çalışanlar hiyerarşik kademeleri izleyerek gerektiğinde en üst kademe ile iletişim kurabilir.
  • Çalışanlara önyargılı yaklaşılmaz ve kendini gösterebilme fırsatı verilir.
  • Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
  • Çalışanların eşit şartlarda kişisel/mesleki gelişimi ve eğitimi sağlanır.
  • Kariyer gelişiminde ve terfilerde liyakata uyum esastır.
  • Motivasyon artırıcı çalışmalar yapılır.
  • Çalışanların performansı ödüllendirilir.
  • Çalışanlar kişisel çıkarları için diğer çalışanların zarar göreceği davranışlarda bulunmazlar.
  • Personele kurum için değerli ve önemli olduğu hissettirilir.
  • Personel sunulan imkânlardan adil bir şekilde yararlandırılır.
  • Personelin sağlığının fizyolojik ve psikolojik olarak olumsuz etkilenmemesi sağlanır.
  • Çalışanlara yönelik sosyal etkinliklere önem verilir.
  • Personel, görev saygınlığını olumsuz etkileyen tavır, davranış ve görüntüden kaçınır.
  • Ekip çalışmaları teşvik edilir.
  • ​Kamu görevlilerinin hediye almaması, kamu görevlisine hediye verilmemesi ve görev sebebiyle çıkar sağlanmaması temel ilkedir. 

E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

İLETİŞİM

    Hatay Zirai Karantina Müdürlüğü
  • Adres : Sakarya mah. Prof.Muammer Aksoy Cad. No:140 İskenderun/HATAY

  • Telefon : 0326 6152241

  • Faks : 0326 6153934

  • E-Posta : hatay.zkm@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​