ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
EN
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
MERSİN ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
Anasayfa
KURUMUMUZ
YÖNETİM
MÜDÜR
MÜDÜR YARDIMCISI
AMACIMIZ
HAKKIMIZDA
GÖREVLERİMİZ
MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ
KALİTE POLİTİKASI & ETİK
HİZMET STANDARTLARI
ORGANİZASYON ŞEMASI
ÇALIŞMALARIMIZ
LABORATUVAR
İNSPEKTÖR
FÜMİGASYON
EĞİTİM
ISPM-15
MEVZUAT
TEBLİĞLER
KANUNLAR
YÖNETMELİKLER
GENEL BİLGİLER
ÖRNEK FORMLAR
BANKA BİLGİLERİ
RUSYA FEDERASYONU DANIŞMAN EĞİTİMİ
ONLİNE İŞLEMLER
E-KARANTİNA
BSS DOĞRULAMA SİSTEMİ
MEBR UYGULAMA TAKİBİ
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ EVRAK DOĞRULAMA
ÜCRETLENDİRME VE DÖNER SERMAYE (KURUM İÇİ)
ÜCRETLENDİRME VE DÖNER SERMAYE (KURUM DIŞI)
TEK PENCERE PORTAL SİSTEMİ
KURUMSAL E-POSTA
İletişim
Tarayıcınızda JavaScript etkin değil gibi görünüyor. Lütfen JavaScript'i etkinleştirin ve yeniden deneyin.
Skip Navigation Links
Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü
Kalite Politikası & Etik
Mersin Zirai Karantina Müdürlüğü
Kalite Politikası
Bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek tarafsız, verimli, güvenilir, şeffaf ve izlenebilir hizmet sunmak;
Dış ticaret konusunda faaliyet gösteren ve görev tanımımız kapsamında olan konularda ilimiz ve bölgemizde faaliyet gösteren kişi ve kuruluşları teşvik etmek ve bilinçlendirmek;
Özverili, çalışkan, dürüst ve konusunda uzman personelimizle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak;
ilgili mevzuat ve kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak tüm iş ve işlemlerimizde sürekli iyileştirmeyi sağlamak
kalite politikamızdır.
Faaliyetlere Yönelik Etik Davranış Kuralları
Çalışmalarda hukuk kuralları ve mevzuata uyum esastır.
Hizmet alanlar arasında ayrımcılık (cinsiyet, dil, din, ırk, mezhep, firma vb.) yapılmaz.
Kurumumuzda yetki, sorumluluk, görev tanımları ve iş dağılımları net bir şekilde tanımlanmıştır, açık bir biçimde yazılıdır ve tutarlıdır.
Kurumumuzdaki faaliyetlerde süreklilik ve güncellik esastır.
Hizmet alanlarla ilişkilerimizde sevgi, saygı ve nezaket kurallarına uyum esasına göre çalışılır.
Herkesin özel hayatına ve kişisel tercihlerine saygı duyulur.
Yapılan çalışmalarla ilgili raporlamalar zamanında, doğru ve güvenilir bir biçimde yapılır.
Kurumumuzdaki herkes her an hesap verebilecek şekilde çalışır.
Yetki ve sorumluluklar kişisel menfaatler için değil, ülkemiz menfaatleri doğrultusunda kullanılır.
Kişisel bilgilerde, özellikle müşteriye ait bilgilerde gizlilik esastır ve bu bilgiler üçüncü taraflarla paylaşılmaz.
Ast-üst ilişkilerinde sevgi-saygı esastır.
Yönetime Yönelik Etik Davranış Kuralları
Yönetim, MZKM personeline, kurumsal kültürün geliştirilmesi konusunda örnek olur.
MZKM tüm paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
Yönetimde tarafsızlık ilkesi ve adil yaklaşım esastır.
Kararların tarafsız ve bağımsız alınması sağlanır.
Faaliyetlerde ve kararlarda katılımcı bir yaklaşım izlenir.
Çıkar çatışmaları, kişisel ve özel menfaatler önlenir.
Emek ve bilgi sahibinin haklarına saygı duyulur.
Başarılı çalışmalar takdir edilir.
Yöneticiler personele yaptıkları işlerde destek verir ve sorumluluğunu paylaşır.
Faaliyetlere ve hizmetlere katkı sağlamayan personele ilişkin her türlü yapıcı önlem alınır.
Meslek taassuplarına zemin hazırlanmaz ve meslek taassubu yapılmaz.
Çalışanlara Yönelik Etik Davranış Kuralları
Personel kendi sorumluluklarını bilir ve gereğini zamanında hakkıyla yerine getirir.
Mesai kavramına azami özen gösterilir.
Çalışanlar arasındaki ilişkilerde iyi niyet esastır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerine güvenir.
Çalışanlar birbirleriyle işbirliğine ve bilgi paylaşımına açıktır.
Her kademedeki çalışanın düşüncelerinin ve sorunlarının rahatça söylenebildiği ve dikkate alındığı bir ortam vardır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerini sonuna kadar dinler.
Çalışanlar hiyerarşik kademeleri izleyerek gerektiğinde en üst kademe ile iletişim kurabilir.
Çalışanlara önyargılı yaklaşılmaz ve kendini gösterebilme fırsatı verilir.
Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
Çalışanların eşit şartlarda kişisel/mesleki gelişimi ve eğitimi sağlanır.
Kariyer gelişiminde ve terfilerde liyakata uyum esastır.
Motivasyon artırıcı çalışmalar yapılır.
Çalışanların performansı ödüllendirilir.
Çalışanlar kişisel çıkarları için diğer çalışanların zarar göreceği davranışlarda bulunmazlar.
Personele kurum için değerli ve önemli olduğu hissettirilir.
Personel sunulan imkanlardan adil bir şekilde yararlandırılır.
Personelin sağlığının fizyolojik ve psikolojik olarak olumsuz etkilenmemesi sağlanır.
Çalışanlara yönelik sosyal etkinliklere önem verilir.
Personel, görev saygınlığını olumsuz etkileyen tavır, davranış ve görüntüden kaçınır.
Ekip çalışmaları teşvik edilir.
Kamu görevlilerinin hediye almaması, kamu görevlisine hediye verilmemesi ve görev sebebiyle çıkar sağlanmaması temel ilkedir.
E-HİZMETLER
Gübre Takip Sistemi
Tarım Orman Ekranı
III. Tarım Orman Şurası
Alo 180
Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık
TARYAT
Su Verimliliği Seferberliği
Kulak Küpe Sorgulama
Hayvan Bilgi Sistemi
Tarım Orman Bülteni
Türk Tarım Orman Dergisi
Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi
YUKARI