Kalite Politikamız
İşini severek yapan,yardımlaşan,sürekli gelişen; Ülke ,kurum ,müşteri ve çevre çıkarlarını düşünen, verdiği sözü zamanında yerine getiren , karar ve sorumluluklara katılım sağlan, bağımsız, tarafsız ve güvenilir personelle;
*Mesleki ve teknik uygulama esasları çerçevesinde ,izlenebilirliği sağlanmış cihazlar kullanarak ulusal veya uluslar arası standartlara göre deneyleri gerçekleştirmek , güvenilirliği sürekli sağlanan sonuçlar sunmak,
*TS EN ISO/IEC 17025 Standardının gereklerini sağlayan düzey ve kalitede, müşteri memnuniyetini esas alan sistemin tüm personel tarafından benimsenmesini, uygulanmasını ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
*Kalite Yönetim Sistemi kapsamında, kontrol altında iş üreten , kaliteyi, gizliliği ve güvenilirliği temel çalışma prensibi kabul etmek,
*Güvenilir sonuçlar verebilmek için kalite sistemi esaslarını etkin bir şekilde uygulayarak güncel metot ve standartlara sahip olmak,
*Deney çalışmalarında görev alan tüm personelin TS EN ISO 17025 Standardının şartlarını sağlayan Kalite Yönetim Sistemimizin , dokümantasyonunu öğrenerek , politika ve prosedürleri yapmış olduğu işinde doğru bir şekilde kullanmalarını sağlamak,
*Belirlediği politika çerçevesinde günün koşullarına göre her yıl hedeflere iyileştirme planları yapmak,
*Değişen ihtiyaçlar doğrultusunda sürekli yatırımlar yaparak teknolojiyi yakından takip etmek,
*Ülke genelinde lider, uluslar arası liderliğe aday olmak ve hep büyüyen laboratuvar olmak politikamızdır.
Etik Politikamız
Yönetime Yönelik Etik Davranış Kuralları
Yönetim, personeline, kurumsal kültürün geliştirilmesi konusunda örnek olur.
tüm paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
Yönetimde tarafsızlık ilkesi ve adil yaklaşım esastır.
Kararların tarafsız ve bağımsız alınması sağlanır.
Faaliyetlerde ve kararlarda katılımcı bir yaklaşım izlenir.
Çıkar çatışmaları, kişisel ve özel menfaatler önlenir.
Emek ve bilgi sahibinin haklarına saygı duyulur.
Başarılı çalışmalar takdir edilir.
Yöneticiler personele yaptıkları işlerde destek verir ve sorumluluğunu paylaşır.
Faaliyetlere ve hizmetlere katkı sağlamayan personele ilişkin her türlü yapıcı önlem alınır.
Meslek taassuplarına zemin hazırlanmaz ve meslek taassubu yapılmaz.
Çalışanlara Yönelik Etik Davranış Kuralları
Personel kendi sorumluluklarını bilir ve gereğini zamanında hakkıyla yerine getirir.
Mesai kavramına azami özen gösterilir.
Çalışanlar arasındaki ilişkilerde iyi niyet esastır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerine güvenir.
Çalışanlar birbirleriyle işbirliğine ve bilgi paylaşımına açıktır.
Her kademedeki çalışanın düşüncelerinin ve sorunlarının rahatça söylenebildiği ve dikkate alındığı bir ortam vardır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerini sonuna kadar dinler.
Çalışanlar hiyerarşik kademeleri izleyerek gerektiğinde en üst kademe ile iletişim kurabilir.
Çalışanlara önyargılı yaklaşılmaz ve kendini gösterebilme fırsatı verilir.
Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
Çalışanların eşit şartlarda kişisel/mesleki gelişimi ve eğitimi sağlanır.
Kariyer gelişiminde ve terfilerde liyakata uyum esastır.
Motivasyon artırıcı çalışmalar yapılır.
Çalışanların performansı ödüllendirilir.
Çalışanlar kişisel çıkarları için diğer çalışanların zarar göreceği davranışlarda bulunmazlar.
Personele kurum için değerli ve önemli olduğu hissettirilir.
Personel sunulan imkanlardan adil bir şekilde yararlandırılır.
Personelin sağlığının fizyolojik ve psikolojik olarak olumsuz etkilenmemesi sağlanır.
Çalışanlara yönelik sosyal etkinliklere önem verilir.
Personel, görev saygınlığını olumsuz etkileyen tavır, davranış ve görüntüden kaçınır.
Ekip çalışmaları teşvik edilir.
Kamu görevlilerinin hediye almaması, kamu görevlisine hediye verilmemesi ve görev sebebiyle çıkar sağlanmaması temel ilkedir.