Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ANTALYA ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI
    BÖLÜMLER
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYONUMUZ VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
    HAKKIMIZDA
    ETİK DEĞERLER
    PERSONEL
  • LABORATUVARLAR
    ENTOMOLOJİ
    NEMATOLOJİ
    BAKTERİYOLOJİ
    VİROLOJİ
    MİKOLOJİ
  • FAALİYETLER
    İTHALAT
    İHRACAAT
    KALİTE YÖNETİMİ
    • KALİTE POLİTİKASI
    • NUMUNE KABUL KRİTERLERİ FORMU
    • ANALİZ LİSTESİ
    • MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKET FORMU
    • ŞİKÂYETLER PROSEDÜRÜ
    • ŞİKÂYET/TALEP FORMU
    ​ISPM-15
    EĞİTİM
    RF DANIŞMAN LİSTESİ
    ISIL İŞLEM FIRINLARI LİSTESİ
    FÜMİGASYON FİRMA LİSTESİ
    ANALİZE TABİ BİTKİ LİSTESİ 2016
    XYLELLA FASTİDİOSA (YAPRAK YANIKLIĞI ) KONUKÇU BİTKİ LİSTESİ
  • E-HİZMETLER
    ONLİNE İŞLEMLER
    • TBS (İTHALAT-İHRACAT İŞLEMLERİ)
    • DÖNER SERMAYE OTOMASYONU
    • BİTKİ PASAPORTU
    • EPPO
    • E-POSTA (MAİL.TARİM.GOV.TR)
    EBYS BELGE DOĞRULAMA
  • YAYINLAR
    BİTKİ KARANTİNASI MEVZUATI
    • RUSYA İHRACAAT MEVZUATI
    • TEBLİĞLER
    • KANUNLAR
    • YÖNETMENLİKLER
    • BİTKİ VE BİTKİSEL ÜRÜNLER SINIR KONTROL
    • TALİMATLAR
    FİYAT LİSTESİ (2025 YILI)
    SIK SORULAN SORULAR
  • BASIN
    İLETİŞİM VE ULAŞIM
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksAntalya Zirai Karantina Müdürlüğü > Menu

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

İşini severek yapan,yardımlaşan,sürekli gelişen; Ülke ,kurum ,müşteri ve çevre çıkarlarını düşünen, verdiği sözü zamanında yerine getiren , karar ve sorumluluklara katılım sağlan, bağımsız, tarafsız ve güvenilir personelle;
*Mesleki ve teknik uygulama esasları çerçevesinde ,izlenebilirliği sağlanmış cihazlar kullanarak  ulusal veya uluslar arası standartlara göre deneyleri gerçekleştirmek , güvenilirliği  sürekli sağlanan sonuçlar sunmak,
*TS EN ISO/IEC  17025 Standardının  gereklerini sağlayan düzey ve kalitede, müşteri memnuniyetini esas alan sistemin  tüm personel tarafından benimsenmesini, uygulanmasını ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
*Kalite Yönetim Sistemi kapsamında, kontrol altında iş üreten , kaliteyi, gizliliği ve güvenilirliği  temel  çalışma prensibi kabul  etmek,
*Güvenilir sonuçlar  verebilmek için kalite sistemi esaslarını etkin bir şekilde uygulayarak güncel metot ve standartlara sahip olmak,
*Deney çalışmalarında görev alan tüm personelin TS EN ISO 17025 Standardının şartlarını sağlayan Kalite Yönetim Sistemimizin , dokümantasyonunu  öğrenerek , politika ve prosedürleri  yapmış olduğu işinde doğru bir şekilde kullanmalarını sağlamak,
*Belirlediği politika çerçevesinde  günün koşullarına göre her yıl hedeflere iyileştirme planları yapmak,
*Değişen ihtiyaçlar doğrultusunda sürekli yatırımlar yaparak teknolojiyi yakından takip etmek,
*Ülke genelinde lider, uluslar  arası liderliğe aday olmak ve hep büyüyen  laboratuvar olmak politikamızdır.


Etik Politikamız​

Yönetime Yönelik Etik Davranış Kuralları ​

Yönetim, ​personeline, kurumsal kültürün geliştirilmesi konusunda örnek olur.
tüm paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
Yönetimde tarafsızlık ilkesi ve adil yaklaşım esastır.
Kararların tarafsız ve bağımsız alınması sağlanır.
Faaliyetlerde ve kararlarda katılımcı bir yaklaşım izlenir.
Çıkar çatışmaları, kişisel ve özel menfaatler önlenir.
Emek ve bilgi sahibinin haklarına saygı duyulur.
Başarılı çalışmalar takdir edilir.
Yöneticiler personele yaptıkları işlerde destek verir ve sorumluluğunu paylaşır.
Faaliyetlere ve hizmetlere katkı sağlamayan personele ilişkin her türlü yapıcı önlem alınır.
Meslek taassuplarına zemin hazırlanmaz ve meslek taassubu yapılmaz.
               
Çalışanlara Yönelik Etik Davranış Kuralları​

Personel kendi sorumluluklarını bilir ve gereğini zamanında hakkıyla yerine getirir.
Mesai kavramına azami özen gösterilir.
Çalışanla​r arasındaki ilişkilerde iyi niyet esastır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerine güvenir.
Çalışanlar birbirleriyle işbirliğine ve bilgi paylaşımına açıktır.
​Her kademedeki çalışanın düşüncelerinin ve sorunlarının rahatça söylenebildiği ve dikkate alındığı bir ortam vardır.
Yöneticiler ve çalışanlar birbirlerini sonuna kadar dinler.
Çalışanlar hiyerarşik kademeleri izleyerek gerektiğinde en üst kademe ile iletişim kurabilir.
Çalışanlara önyargılı yaklaşılmaz ve kendini gösterebilme fırsatı verilir.
Çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
Çalışanların eşit şartlarda kişisel/mesleki gelişimi ve eğitimi sağlanır.
Kariyer gelişiminde ve terfilerde liyakata uyum esastır.
Motivasyon artırıcı çalışmalar yapılır.
Çalışanların performansı ödüllendirilir.
Çalışanlar kişisel çıkarları için diğer çalışanların zarar göreceği davranışlarda bulunmazlar.
Personele kurum için değerli ve önemli olduğu hissettirilir.
Personel sunulan imkanlardan adil bir şekilde yararlandırılır.
​Personelin sağlığının fizyolojik ve psikolojik olarak olumsuz etkilenmemesi sağlanır.
Çalışanlara yönelik sosyal etkinliklere önem verilir.
Personel, görev saygınlığını olumsuz etkileyen tavır, davranış ve görüntüden kaçınır.
Ekip çalışmaları teşvik edilir.
Kamu görevlilerinin hediye almaması, kamu görevlisine hediye verilmemesi ve görev sebebiyle çıkar sağlanmaması temel ilkedir.​


İLETİŞİM

    Antalya Zirai Karantina Müdürlüğü
  • Adres : Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı Tarım Kampusu içi 07010 Muratpaşa Antalya

  • Telefon : 0 242 335 01 43 (Santral)

  • Faks : 0 242 346 66 58

  • E-Posta : antalya.zkm@tarimorman.gov.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI