Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ARTVİN ZİRAİ KARANTİNA MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    MÜDÜR
    MÜDÜR YARDIMCISI V.
    BÖLÜMLER
    • İDARİ VE MALİ İŞLER
    • TEKNİK İŞLER
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
    HİZMET STANDARTLARIMIZ
  • LABORATUVARLAR
    ENTOMOLOJİ
    NEMATOLOJİ
    BAKTERİYOLOJİ
    VİROLOJİ
    MİKOLOJİ
  • E-HİZMETLER
    E-KARANTİNA FİRMA
    E-KARANTİNA İNSPEKTÖR
    TARIM BİLGİ SİSTEMİ
    BSS DOĞRULAMA SİSTEMİ
    BİTKİ PASAPORTU SİSTEMİ
    EBYS BELGE DOĞRULAMA
  • FAALİYETLER
    İHRACAT
    İTHALAT
    TRANSİT
    YENİDEN İHRACAT (RE-EXPORT)
    BİTKİ SAĞLIĞI HİZMETLERİ
  • YAYINLAR
    MAKALELER
    LABORATUVAR YAYINI
    BROŞÜRLER
  • BASIN
    İL HAKKINDA
    SIK SORULAN SORULAR
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksArtvin Zirai Karantina Müdürlüğü > Duyuru

KPSS 2022/13 Merkezi Yerleştirme Sonucu Müdürlüğümüze Yerleştirilenlerden İstenilen Evraklar

29.12.2022 / Gösterim Sayısı : 121 / Arşiv

​

 Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığınca (ÖSYM) KPSS 2022/13 merkezi yerleştirme sonucu Bakanlığımız birimlerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4/B maddesi kapsamında sözleşmeli personel pozisyonuna yerleştirmesi yapılanların aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen veya posta yolu ile Müdürlüğümüze 30/12/2022 – 13/01/2023 tarihleri arasında müracaat etmeleri gerekmektedir. Postadaki gecikmeler ile süresi içinde yapılmayan belge teslimleri dikkate alınmayacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 İSTENEN EVRAKLAR       :

1- Beyan formu (tarihli ve imzalı)

2- Sağlık durumu beyan dilekçesi

3- Ulusal Elektronik Tebligat Adresi (UETS) (PTT işlem merkezlerinden temin edilebilir)

4- İki adet vesikalık fotoğraf

5- İlgili KPSS sonuç ve ÖSYM yerleştirme belgesi

6- Diploma veya Geçici Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Diplomanın aslı ibraz edildikten sonra fotokopisi alınarak aslı iade edilecektir. Posta yolu ile belge tesliminde diplomanın Noter onaylı sureti istenilmektedir.)

7- Mal Beyannamesi (tarihli ve imzalı)

8- Kamu kurum ve kuruluşlarında son bir yıl içerisinde görev yapmış veya halen görev yapmakta olanların çalışma belgesi


Ayrıca; 

  1. Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak atananlar için; Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı (Son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış olmak)


Not: 1 ve 2 de belirtilen evraklar www.tarimorman.gov.tr adresinden temin edilerek doldurulup imzalanacaktır. Posta yolu ile belge tesliminde diplomanın Noter onaylı sureti istenilmekte olup, asıllarının gönderilmemesi önemle rica olunur.

Bilgi İçin;

Artvin Zirai Karantina Müdürlüğü 

Adres: Bucak Mahallesi Sahil Caddesi  No: 304 Hopa/ARTVİN

Telefon: 0466 351 29 98 


Ek Dosyalar

  • 1- beyan formu1 92 KB
  • 2- sağlık durumu beyan dilekçesi1 18 KB
  • 3- mal beyanname formu1 837 KB

İLETİŞİM

    Artvin Zirai Karantina Müdürlüğü
  • Adres : Bucak Mahallesi Sahil Caddesi No:342 Hopa/ARTVİN

  • Telefon : 0(466) 351 29 98

  • Faks : 0(466) 351 29 99

  • E-Posta : artvin.zkm@tarim.gov.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI