Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığınca (ÖSYM) KPSS 2022/13 merkezi yerleştirme sonucu Bakanlığımız birimlerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4/B maddesi kapsamında sözleşmeli personel pozisyonuna yerleştirmesi yapılanların aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen veya posta yolu ile Müdürlüğümüze 30/12/2022 – 13/01/2023 tarihleri arasında müracaat etmeleri gerekmektedir. Postadaki gecikmeler ile süresi içinde yapılmayan belge teslimleri dikkate alınmayacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
İSTENEN EVRAKLAR :
1- Beyan formu (tarihli ve imzalı)
2- Sağlık durumu beyan dilekçesi
3- Ulusal Elektronik Tebligat Adresi (UETS) (PTT işlem merkezlerinden temin edilebilir)
4- İki adet vesikalık fotoğraf
5- İlgili KPSS sonuç ve ÖSYM yerleştirme belgesi
6- Diploma veya Geçici Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Diplomanın aslı ibraz edildikten sonra fotokopisi alınarak aslı iade edilecektir. Posta yolu ile belge tesliminde diplomanın Noter onaylı sureti istenilmektedir.)
7- Mal Beyannamesi (tarihli ve imzalı)
8- Kamu kurum ve kuruluşlarında son bir yıl içerisinde görev yapmış veya halen görev yapmakta olanların çalışma belgesi
Ayrıca;
- Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak atananlar için; Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı (Son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış olmak)
Not: 1 ve 2 de belirtilen evraklar www.tarimorman.gov.tr adresinden temin edilerek doldurulup imzalanacaktır. Posta yolu ile belge tesliminde diplomanın Noter onaylı sureti istenilmekte olup, asıllarının gönderilmemesi önemle rica olunur.
Bilgi İçin;
Artvin Zirai Karantina Müdürlüğü
Adres: Bucak Mahallesi Sahil Caddesi No: 304 Hopa/ARTVİN
Telefon: 0466 351 29 98